Kwestia etykiet- druk, projekt i poligrafia

o gałąź produkcji i usług zajmuje się drukowaniem i przygotowywaniem materiałów do druku. Wszystko co można wydrukować, czy w jakiś inny sposób urzeczywistnić z obiektu wirtualnego to właśnie zadanie zakładów poligrafii. Niektóre

Kwestia etykiet- druk, projekt i poligrafia Produkt bez nazwy i bez etykiety nie ma prawa zaistnieć na dzisiejszym rynku. Ostatnio można drukować nawet nieduże nakłady, wystarczy znaleźć: .

Zakłady poligraficzne

Poligrafia jako gałąź produkcji i usług zajmuje się drukowaniem i przygotowywaniem materiałów do druku. Wszystko co można wydrukować, czy w jakiś inny sposób urzeczywistnić z obiektu wirtualnego to właśnie zadanie zakładów poligrafii. Niektóre z nich specjalizują się w wydrukach płaskich i wielkoformatowych inne zaś stawiają na szyldy, outdoor, a jeszcze inne drukują jedynie naklejki i etykiety.

Ostatnio coraz bardziej popularne staja się druki 3d w różnych materiałach co może stanowić zupełnie nowy typ usług poligraficznych. Na dzień dzisiejszy drukuje, a raczej wycina się zadane kształty ze styroduru, jednak drukarka 3d może dać więcej ciekawych możliwości.


Definicja etykiety w Wikipedii

Etykieta to wyrób papierowy lub z folii przymocowany do produktu w celu zidentyfikowania lub określenia jego zawartości. Często etykiety służą działaniom marketingowym, reklamując produkt przez przyciągnięcie uwagi konsumentów.

Etykiety posiadają różne kształty i różnią się materiałem, z którego są wykonane. Wytwarzane metodami przemysłowymi różnią się też techniką druku, w jakiej zostały wykonane.

Etykieta na mokro ? jako historycznie pierwsza może być nazywana etykietą tradycyjną, stosowana na mokro nakładany klej. Od lat siedemdziesiątych XX w. następuje silne wypieranie etykiet na mokro przez etykiety samoprzylepne.

Etykieta samoprzylepna ? etykieta drukowana na materiale samoprzylepnym, np. papierze samoprzylepnym lub folii. Podłoże drukowe pokryte jest warstwą kleju od strony przylepianej do przedmiotu etykietowanego. Klej ochrania warstwa zabezpieczająca. Po jej usunięciu etykieta jest gotowa do naklejenia.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Etykieta_(marketing)


O reklamie zewnętrznej

Outdoor (ang. na zewnątrz) ? reklama zewnętrzna, reklama uliczna, out of home, nazywany także skrótem ooh dosłownie "poza domem". Taka reklama z wykorzystaniem digital signage jest formą digital out-of-home (DOOH) advertising. Jest to wizualna elektroniczna komunikacja. Jej celem jest dostarczanie przekazu reklamy do konkretnych miejsc, w określonych porach z treścią dopasowaną do lokalizacji wyświetlacza (local advertising).

Outdoor oznacza reklamę eksponowaną na zewnątrz. Prezentowaną na specjalnie do tego przeznaczonych nośnikach reklamy: tablicach reklamowych, billboardach, citylightach, słupach ogłoszeniowych, nośnikach zamocowanych na wiatach przystankowych czy kioskach, tablicach elektronicznych, telebimach itp.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Outdoor



© 2019 http://omuzyce.wodzislaw.pl/