Reklama Działanie, encyklopedyczna definicja
Reklama może być:
Reklama przybiera różną postać ? od rzetelnej informacji o cechach produktu, spotykanej głównie w prasie specjalistycznej, po wychwalanie produktu bez rzetelnej informacji merytorycznej o przedmiocie reklamy, co często przypisuje się reklamie telewizyjnej.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama
Ekstrawaganckie
Nowoczesne są bardzo często spotykane w polskich miastach. Dzieje się tak dlatego, że osoby wykonujące różnego rodzaju działalność gospodarczą bardzo chętnie wykorzystują właśnie do zaplanowanych przez siebie kampanii reklamowych.
Takie kampanie są bowiem bardziej skuteczne, a jednocześnie stosunkowo tanie. Poza tym trzeba przyznać, że nowoczesne mogą być naprawdę bardzo nietypowe a co za tym idzie bardzo skutecznie zwracać uwagę potencjalnych klientów na konkretny produkt sprzedażowy. Niektóre z nich określane są nawet awangardowymi przyczepami mobilnymi, a ich wyposażenie dedykowane jest bardziej wymagającym klientom, którzy bardzo wysoko cenią sobie zagwarantowanie im możliwości przeżywania wysokich wrażeń estetycznych.
Cytat z Wikipedii, hasło: Reklama
Według dyrektywy 2006/114/WE UE reklama oznacza przedstawienie w jakiejkolwiek formie w ramach działalności handlowej, gospodarczej, rzemieślniczej lub wykonywania wolnych zawodów w celu wspierania zbytu towarów lub usług, w tym nieruchomości, praw i zobowiązań.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama